tsr1 | tsn1 | tsk | bnws |
Szkolenie podstawowe | Szkolenie zaawansowane |
w sprawie terminu zadzwoń! | termin wkrótce |
w sprawie terminu zadzwoń! | termin wkrótce |
Szkolenie podstawowe | Szkolenie zaawansowane |
tylko dla czynnych trenerów TSR | tylko dla czynnych trenerów TSR |
Szkolenie podstawowe | Szkolenie zaawansowane |
w sprawie terminu zadzwoń! | termin wkrótce |
Szkolenie podstawowe | Szkolenie zaawansowane |
tylko dla czynnych trenerów TSR i TSN | tylko dla czynnych trenerów TSR i TSN |
W 2014 realizowaliśmy zadanie publiczne Prezydenta Miasta Białystok pod nazwą "Wychowanie do Życia w Rodzinie - programy wychowawcze rozwijające umiejętności z zakresu komunikacji i mediacji, nakierowane na integralny rozwój ucznia.
W 2017 roku realizowaliśmy zadanie publiczne Prezydenta Miasta Białystok pod nazwą "Programy wychowawcze i edukacyjne - programy wychowawcze nakierowane na integralny rozwój ucznia".
W 2018 roku realizowaliśmy zadanie publiczne Prezydenta Miasta Białystok pod nazwą "Trening Skutecznego Nauczyciela".
Fundacja przeznaczyła własne środki finansowe do ich realizacji w kwocie 9473,87 zł. Pozostałe środki na finansowanie zadań pochodziły z dotacji.
W ramach realizowanych zadań w latach 2014, 2017 - 2018 w Białymstoku przeprowadzono 8 (32 godzinnych) kursów Trening Skutecznego Nauczyciela i 4 (18 godzinne) kursy Trening Skutecznej Komunikacji Dzieci i Młodzieży, co pozwoliło przeszkolić 96 nauczycieli i wychowawców i 48 dzieci i młodzieży.
Rozdano 96 książek T. Gordona „Wychowanie bez porażek w szkole” oraz 144 materiały szkoleniowe.
W sumie przeprowadzono 328 godzin warsztatów.
Zadania polegały na przeprowadzeniu warsztatów Treningu Skutecznego Nauczyciela dla nauczycieli i wychowawców z Gminy Miasta Białystok oraz warsztatów Treningu Skutecznej Komunikacji Dzieci i Młodzieży dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych, gimnazjów i liceów ogólnokształcących z Gminy Miasta Białystok,
U beneficjentów po zakończonym zadaniu zauważalne było:
• rozwinięcie postaw i pogłębienie kompetencji wychowawczych opartych o nieagresywny model wg metody Gordona
• pogłębienie wiedzy o modelach pozytywnego wpływania na postawy dzieci
• spadek stresu związanego z problemami wychowawczymi
• rozwiniecie współpracy opartej na podmiotowej relacji nauczyciel – uczeń
• rozwiniecie empatycznych relacji w rodzinie i w szkole
• stosowanie umiejętności nauczonych na kursie TSN i TSK w codziennym życiu
• nieagresywne rozwiązywanie konfliktów w szkole i w domu
• rozwinięcie pozytywnych postaw społecznych u dzieci i młodzieży
• zwiększenie asertywności
• wzrost autorytetu nauczyciela
• radzenie sobie ze sprawami wskazywanymi jako problematyczne
• rozwinięcie pozytywnych postaw społecznych u dzieci i młodzieży
• zwiększenie asertywności
Podczas realizacji zadań nauczono nauczycieli i wychowawców stosowania metody Gordona, co wpłynęło na poprawę i rozwijanie podmiotowych relacji w szkole i rodzinie, redukcję stresu, promowanie nieagresywnych zachowań nauczycieli zgłaszających problemy wychowawcze oraz zmniejszenie agresywnych i ryzykownych zachowań uczniów.